33 625 mkw
Homepark Janki jest parkiem handlowym o powierzchni 26,406 m kw., którego głównymi najemcami są Jula, RTV Euro AGD, Komfort, Gravitan Health and Sport Club oraz sklep Lidl. Dogodne położenie u zbiegu Tras S8 oraz DK7, wygodny parking oferujący ponad 2,000 miejsc, stanowi wspaniałą destynację zakupową zarówno dla mieszkańców Warszawy, jak i klientów z południowej i zachodniej części stołecznej aglomeracji. Dla komfortu zmotoryzowanych klientów poruszających się samochodami elektrycznymi w obiekcie uruchomiona została również stacja ładowania pojazdów elektrycznych Noxo. Oprócz ponad 40 sklepów, oferujących produkty z takich branż jak dom i ogród, meble, elektronika, zdrowie i uroda, sport i rekreacja czy artykuły spożywcze, na terenie Homepark Janki znajduje się Gravitan Health and Sport Club z bogatą, całoroczną ofertą zajęć sportowych dla osób w każdej grupie wiekowej.
Homepark Janki znajduje się w strategicznej lokalizacji, przy Alejach Jerozolimskich 422, w miejscowości Janki, tuż przy granicy z Warszawą. Dzięki bliskości dróg ekspresowych S8 i S7, centrum jest łatwo dostępne zarówno dla mieszkańców stolicy, jak i okolicznych miejscowości. Wygodny dojazd samochodem oraz dostępność dużego, bezpłatnego parkingu sprawiają, że zakupy w Homepark Janki są komfortowe. Centrum jest również dobrze skomunikowane z trasami wylotowymi z miasta, co czyni je idealnym miejscem na szybkie i kompleksowe zakupy w jednej lokalizacji.
110-130 EUR
6%
180 tyś. mkw.
50 tyś. mkw.
Warszawa to największy i najbardziej dynamiczny rynek handlowy w Polsce, będący kluczowym punktem zainteresowania zarówno międzynarodowych, jak i lokalnych najemców. Stolica przyciąga inwestorów dzięki doskonałej infrastrukturze, rosnącej liczbie mieszkańców oraz wysokiej sile nabywczej. Centrum Warszawy to prestiżowa lokalizacja dla luksusowych marek, podczas gdy dzielnice na obrzeżach oferują dogodne warunki dla rozwijających się sieci handlowych i lokalnych przedsiębiorstw.
Różnorodność formatów handlowych, od butików i sklepów przy głównych ulicach, po nowoczesne centra handlowe i parki rozrywki, sprawia, że miasto odpowiada na potrzeby różnych grup konsumentów. Warszawa stale się rozwija, przyciągając kolejne projekty handlowe, w tym nowe inwestycje mieszane, które łączą funkcje biurowe, mieszkaniowe i handlowe.
Warszawa jest jednym z najważniejszych rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, oferując nie tylko doskonałe lokalizacje, ale także dynamicznie rozwijające się zaplecze konsumenckie