Obiekty Handlowe
Nieruchomości komercyjne nie mają przed nami tajemnic. Czy chciałbyś wynająć powierzchnię pod przestrzeń handlową czy reprezentujesz centrum lu park - służymy pomocą.
Odkryj nieruchomościZostańmy w kontakcie!
Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.
Zapisz się już terazZnajomość i zrozumienie specyfiki rynku nieruchomości opieramy o wieloletnie doświadczenie i codzienne badania.
Odkryj artykułyWarto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.
Zapisz się już terazO nas
Co nas wyróżnia? Poza naszym doświadczeniem i zaangażowaniem, to nasza oddanie klientowi i podejście oparte na partnerstwie. Jesteśmy tu, by Ci pomóc i dostosować nasze usługi do Twoich celów i oczekiwań.
Poznaj nasze usługiZostańmy w kontakcie!
Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.
Zapisz się już teraz40 500 mkw
Atrium Reduta to nowoczesne centrum handlowe, które zostało otwarte w 1999 roku i od tego czasu przeszło kilka rozbudów, oferując obecnie około 27 000 m² powierzchni handlowej. W obiekcie znajduje się ponad 100 sklepów, kino, siłownia oraz różnorodne punkty gastronomiczne. Wynajmując lokal w Atrium Reduta, zyskujesz dostęp do przestrzeni, która tętni życiem i przyciąga klientów z całej Warszawy. Obiekt zapewnia nowoczesne rozwiązania techniczne oraz komfortowe warunki dla najemców.
Atrium Reduta znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 148 w Warszawie, przez co jest łatwo dostępnym punktem zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Bliskość do centrum miasta oraz sąsiedztwo z innymi dużymi obiektami handlowymi, takimi jak Blue City, zwiększa potencjał przyciągania klientów. Dodatkowo bliskość do głównych tras komunikacyjnych oraz transportu publicznego sprawia, że dotarcie do centrum jest wyjątkowo wygodne.
3,1%
15 tys. mkw.
2,40 mln. mkw.
Warszawa to największy i najbardziej dynamiczny rynek handlowy w Polsce, będący kluczowym punktem zainteresowania zarówno międzynarodowych, jak i lokalnych najemców. Stolica przyciąga inwestorów dzięki doskonałej infrastrukturze, rosnącej liczbie mieszkańców oraz wysokiej sile nabywczej. Centrum Warszawy to prestiżowa lokalizacja dla luksusowych marek, podczas gdy dzielnice na obrzeżach oferują dogodne warunki dla rozwijających się sieci handlowych i lokalnych przedsiębiorstw.
Różnorodność formatów handlowych, od butików i sklepów przy głównych ulicach, po nowoczesne centra handlowe i parki rozrywki, sprawia, że miasto odpowiada na potrzeby różnych grup konsumentów. Warszawa stale się rozwija, przyciągając kolejne projekty handlowe, w tym nowe inwestycje mieszane, które łączą funkcje biurowe, mieszkaniowe i handlowe.
Warszawa jest jednym z najważniejszych rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, oferując nie tylko doskonałe lokalizacje, ale także dynamicznie rozwijające się zaplecze konsumenckie