Każda marka handlowa powinna na pewnym etapie swojej działalności powiedzieć „sprawdzam” i zidentyfikować te obszary, które wymagają optymalizacji. Dotyczy to zwłaszcza sieci handlowych, które posiadają duży portfel nieruchomości. Nasz zespół wspiera tę grupę retailerów oferując kompleksową analizę lokalizacji, w której jest obecna firma, obejmującą m.in. badania demograficzne, konkurencji czy tzw. catchment area (czyli obszar, z jakiego dana miejscowość przyciąga użytkowników usług i klientów punktów handlowych). Ponadto szczegółowo analizujemy koszty ponoszone przez retailerów i weryfikujemy podpisane umowy najmu, aby upewnić się, że są one zgodne z najlepszymi praktykami rynkowymi i chronią interesy naszych klientów. Kluczowe są tu przede wszystkim warunki finansowe, które prowadzą do ewentualnych renegocjacji stawek czynszowych. Na podstawie naszych rekomendacji sieci handlowe podejmują decyzje o dalszej ekspansji, konsolidacji czy wyjściu z wybranych lokalizacji.
Kluczowe elementy usługi:
Wspieramy naszych klientów w znalezieniu najlepszych lokalizacji pod ich działalność handlową. Jesteśmy ekspertami w dostarczaniu szczegółowych i precyzyjnych analiz wykorzystujących dane i trendy rynkowe. Nasza usługa obejmuje badanie SWOT, które...
Każdy grunt inwestycyjny to szansa na stworzenie unikalnego projektu handlowego, który nie tylko uzupełni istniejącą już ofertę, ale przede wszystkim wyróżni się spośród konkurencji. Nasza usługa Best Use uwzględnia zarówno...
Nasz zespół Rynków Kapitałowych oferuje usługi doradztwa, obsługi transakcji i zarządzania inwestycjami dla klientów zainteresowanym zakupem, sprzedażą, finansowaniem lub budową nieruchomości, a także inwestowaniem na rynku nieruchomości. Nasi eksperci przeprowadzają...
Cushman & Wakefield to jeden z wiodących zarządców nieruchomości komercyjnych na świecie. Nasz zespół Asset Services oferuje szeroki wachlarz usług zarządczych obejmujących bieżące utrzymanie obiektów, doradztwo techniczne, usługi finansowe, w...
Budowanie unikalnych doświadczeń zakupowych to „być albo nie być” każdego obiektu handlowego. Dlatego naszym klientom oferujemy kompleksowe, zintegrowane usługi marketingowe, które pozwalają wynieść ofertę ich nieruchomości na nowy, wyższy poziom....
Do procesu komercjalizacji obiektów i lokali handlowo-usługowych podchodzimy kompleksowo oferując usługi w modelu 360 stopni. Nasz zespół leasingowy jest odpowiedzialny za wynajem powierzchni zarówno w nowych projektach jak i rekomercjalizację...
Retail Therapy to nic innego jak poddanie działającego już na rynku obiektu szczegółowej weryfikacji, która pozwala na zidentyfikowanie obszarów wymagających zmiany i nowego otwarcia – w celu poprawienia jego wyników...