Obiekty Handlowe
Nieruchomości komercyjne nie mają przed nami tajemnic. Czy chciałbyś wynająć powierzchnię pod przestrzeń handlową czy reprezentujesz centrum lu park - służymy pomocą.
Odkryj nieruchomościZostańmy w kontakcie!
Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.
Zapisz się już terazZnajomość i zrozumienie specyfiki rynku nieruchomości opieramy o wieloletnie doświadczenie i codzienne badania.
Odkryj artykułyWarto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.
Zapisz się już terazO nas
Co nas wyróżnia? Poza naszym doświadczeniem i zaangażowaniem, to nasza oddanie klientowi i podejście oparte na partnerstwie. Jesteśmy tu, by Ci pomóc i dostosować nasze usługi do Twoich celów i oczekiwań.
Poznaj nasze usługiZostańmy w kontakcie!
Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.
Zapisz się już teraz64 000 mkw
Galeria Północna to jedno z najbardziej nowoczesnych centrów handlowych w Warszawie, które łączy szeroką ofertę handlową, usługową i rozrywkową w jednym miejscu. Centrum o powierzchni 64 000 m² mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Oferuje również liczne atrakcje gastronomiczne z ponad 20 punktami, w tym McDonald's, Starbucks, Pizza Hut oraz przestronną strefą food court. Warto skorzystać z tej lokalizacji, jeśli szukasz miejsca z potencjałem do rozwoju.
Obiekt jest doskonale skomunikowany z resztą miasta – znajduje się blisko przystanków autobusowych i tramwajowych, a także zapewnia wygodny dostęp do dróg dojazdowych. Obiekt oferuje aż 2 000 miejsc parkingowych. Dodatkowo znajduje się tu ponad 200 miejsc dla rowerów, stacje naprawcze i sezonowa wypożyczalnia rowerów cargo. Dzięki tak doskonałej lokalizacji Galeria Północna to doskonałe miejsce na prowadzenie biznesu.
3,1%
10,2 tys. mkw.
2,40 mln. mkw.
Warszawa to największy i najbardziej dynamiczny rynek handlowy w Polsce, będący kluczowym punktem zainteresowania zarówno międzynarodowych, jak i lokalnych najemców. Stolica przyciąga inwestorów dzięki doskonałej infrastrukturze, rosnącej liczbie mieszkańców oraz wysokiej sile nabywczej. Centrum Warszawy to prestiżowa lokalizacja dla luksusowych marek, podczas gdy dzielnice na obrzeżach oferują dogodne warunki dla rozwijających się sieci handlowych i lokalnych przedsiębiorstw.
Różnorodność formatów handlowych, od butików i sklepów przy głównych ulicach, po nowoczesne centra handlowe i parki rozrywki, sprawia, że miasto odpowiada na potrzeby różnych grup konsumentów. Warszawa stale się rozwija, przyciągając kolejne projekty handlowe, w tym nowe inwestycje mieszane, które łączą funkcje biurowe, mieszkaniowe i handlowe.
Warszawa jest jednym z najważniejszych rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, oferując nie tylko doskonałe lokalizacje, ale także dynamicznie rozwijające się zaplecze konsumenckie