Dwa nowe otwarcia w Outlet Lublin
W czerwcu w Outlet Lublin otworzą się dwa nowe lokale. Na powiększenie swojego dotychczasowego sklepu o ponad 250 mkw. zdecydował się Ochnik. Nowy lokal o powierzchni 350 mkw. będzie tworzyć dwusalon z wydzieloną częścią odzieżową i galanteryjną. W ofercie nie zabraknie także akcesoriów podróżnych. Nowy koncept Ochnik ma zapewnić klientom jeszcze wygodniejsze i satysfakcjonujące zakupy. Inicjatywa jest rezultatem wdrażania nowej strategii rozwoju marki, czyli „Shop in shop OCHNIK Accessories”. Otwarcie salonu jest zaplanowane na 13 czerwca 2024 r.
Do grona najemców dołączyła także Fabryka Ogólnego Rozwoju. To miejsce autorskich treningów dla dzieci i dorosłych, treningów personalnych, jak i przygotowania merytorycznego i emocjonalnego. Nowy najemca zajmie powierzchnię 770 mkw.
Outlet Lublin coraz bardziej przyciąga uwagę nowych klientów oraz potencjalnych najemców. Centrum odnotowuje w ostatnim czasie znaczący wzrost odwiedzalności. W I kwartale 2024 r. galerię odwiedziło o 17% proc. więcej klientów niż przed rokiem. Rekordowym miesiącem był luty, kiedy to wzrost odwiedzalności wyniósł 26% rdr.
Rok 2024 rozpoczęliśmy z prawdziwym przytupem – mówi Artur Pleskot, Dyrektor Outletu z Cushman & Wakefield. – Dobry wynik odwiedzalności cieszy, tym bardziej że dwucyfrowe wzrosty widać również w obrotach najemców. Mamy nadzieję, że uda nam się utrzymać tę tendencję wzrostową ze względu na planowane kolejne otwarcia w tym roku.
Mogą Cię zainteresować...
Wybrane aktualności z rynku, raporty oraz zestawienia
września 03, 2024
września 04, 2024
Raporty
kwietnia 03, 2024