Obiekty Handlowe

Nieruchomości komercyjne nie mają przed nami tajemnic. Czy chciałbyś wynająć powierzchnię pod przestrzeń handlową czy reprezentujesz centrum lu park - służymy pomocą.

Odkryj nieruchomości

Zostańmy w kontakcie!

Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.

Aktualności

Znajomość i zrozumienie specyfiki rynku nieruchomości opieramy o wieloletnie doświadczenie i codzienne badania.

Odkryj artykuły

Zostańmy w kontakcie!

Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.

O nas

Co nas wyróżnia? Poza naszym doświadczeniem i zaangażowaniem, to nasza oddanie klientowi i podejście oparte na partnerstwie. Jesteśmy tu, by Ci pomóc i dostosować nasze usługi do Twoich celów i oczekiwań.

Poznaj nasze usługi

Zostańmy w kontakcie!

Warto być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera C&W.

grudnia 09, 2024

Nowy najemca Parku Handlowego „Pod Wiatrakami”

Sinsay, marka z portfolio Grupy LPP, wynajęła 860 mkw. powierzchni w Parku Handlowym „Pod Wiatrakami” koło Słupska. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na kwiecień 2024 roku. Za rekomercjalizację obiektu i stworzenie optymalnego tenant-mix odpowiedzialny jest zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.

Sinsay to świetnie znana polskim konsumentom marka oferująca kolekcje modowe, produkty wyposażenia wnętrz, a także artykuły do pielęgnacji i makijażu.

Sinsay jest kolejnym najemcą, którego udało się pozyskać w procesie rekomercjalizacji PH „Pod Wiatrakiami”. Aktualnie jesteśmy w trakcie negocjacji z innymi markami, które świetnie dopełnią ofertę parku, dzięki czemu obiekt będzie jeszcze lepiej odpowiadał na codzienne potrzeby zakupowe mieszkańców Słupska i okolic **– tłumaczy Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield. **

Zlokalizowany na obrzeżach Słupska park handlowy oferuje 18 000 mkw. powierzchni handlowej, na której działają między innymi firmy: Tedi, Premium Fitness & Gym i Abra Meble, a na I kw. 2024 roku planowane jest otwarcie JYSK.

Parki handlowe wchodzą obecnie w fazę dojrzałości, co przekłada się na większe zainteresowanie ze strony potencjalnych najemców i rosnące zróżnicowanie ich tenant-mixu. Z tego też powodu ich oferta jest coraz częściej zbliżona do centrów handlowych. Należy jednak pamiętać, że oba formaty zapewniają inne doświadczenia zakupowe i inaczej gospodarują czasem klienta. Dzięki temu na rynku jest miejsce dla wszystkich –** podsumowuje Michał Masztakowski.**

Mogą Cię zainteresować...

Wybrane aktualności z rynku, raporty oraz zestawienia